2013-08-06 09:54:03

Specjalista ds obsługi klienta


Oferta pracy - Specjalista ds obsługi klienta

  
Wymagania:
wykształcenie średnie zawodowe, mile widziane doświadczenie zawodowe, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub szwedzkiego lub duńskiego lub holenderskiego
Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:   

Opieka nad przydzieloną bazą Klientów, utrzymanie i rozwijanie przychodów z przydzielonego portfela Klientów (cros-selling i up-selling), podejmowanie działań zmierzających do realizacji przydzielonego planu sprzedaży oraz działań anty-churnowych, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych zgodnie z procedurami obowiązującymi w GTS oraz negocjowanie kontraktów handlowych z Klientami, prowadzenie dokumenracji pozwalającej na prognozowanie i raportowanie sprzedaży.
Informacje o pracodawcy:    
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
ul. Sienna 39, 00-121 Warszawa
 
Dodatkowe informacje:
CV należy przesłać na adres: lodz@grafton.pl

Informacje o artykule

Autor:
Zredagował(a): Teresa Kołodziej
Data powstania: 06.08.2013 09:54
Data ostatniej modyfikacji:
Liczba wyświetleń: 1921

Artykuły archiwalne

Lp. Tytuł Data modyfikacji Zredagował