2008-06-10 14:41:24

Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP) to dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu sieci teleinformatycznej.
W Powiatowym Urzędzie Pracy w Braniewie funkcja Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) realizowana jest przez Elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
W celu złożenia pisma w formie elektronicznej do Powiatowego Urzędu Pracy w Braniewie konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Instrukcje dotyczące obsługi platformy ePUAP w zakresie: zakładania konta, wysłania dokumentów, podpisywania itp. znajdą Państwo tutaj.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub Profilem Zaufanym (więcej informacji na temat Profilu Zaufanego)
2. Akceptowalne formaty załączników to:
a) DOC, RTF
b) XLS
c) CSV
d) TXT
e) GIF, TIF, BMP, JPG
f) PDF
g) ZIP
3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3,5 MB.
4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Adres skrytki: /pup_braniewo/SkrytkaESP
W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wykonać następujące kroki:
Zalogować się na e-PUAP.
Z alfabetycznej listy spraw wybrać: "Pismo ogólne do podmiotu publicznego"
Następnie w sekcji "Gdzie chcesz załatwić sprawę" wybrać "Przejdź do formularza".
Przejść do sekcji "Treść dokumentu - Ustaw/zmień adresata" i wprowadzić Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie.
Z listy poniżej należy wybrać odpowiedniego adresata czyli Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie, a następnie nacisnąć przycisk "Zaadresuj".
Nastąpi zmiana domyślnego adresata na Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie.
Prawidłowo wypełnić formularz i ewentualnie dodać załączniki.
Wysłać do Powiatowego Urzędu Pracy w Braniewie.
UPO - Urzędowe Poświadczenie Odbioru zostaje wystawione w przypadku wysłania dokumentów podpisanych profilem zaufanym ePUAP lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Poświadczenie zostanie przesłane na adres e-mail nadawcy wskazany podczas rejestracji bezpłatnego konta na platformie ePUAP. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Informacje o artykule
Autor: |
|
Zredagował(a): |
Paweł Kępiński |
Data powstania: |
10.06.2008 14:41 |
Data ostatniej modyfikacji: |
14.07.2015 12:11 |
Liczba wyświetleń: |
12840 |
Artykuły archiwalne